Wszystkie powiadomienia dotyczące zamówienia oraz wysyłki otrzymują Państwo na adres e-mail podany w zamówieniu. Dodatkowo w dniu dostarczenia paczki otrzymują Państwo e-mail od firmy dostarczającej paczkę oraz SMS- a od kuriera DPD.
2.
Termin realizacji potrzebny na przygotowanie produktów do wysyłki wynosi 1-3 dni roboczych. Nie uwzględnia on czasu przewidzianego na dostawę przez Kuriera (1-2 dni)
3.
W chwili odbioru Klient zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia obowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym.
4.
Jeśli po zmianie statusu zamówienia na „Zrealizowane” przesyłka nie dotarła w przewidzianym terminie, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny
5.
Cennik obowiązujący w Polsce:
Dpd Pickup przesyłka przy wpłacie na konto bankowe/Przelewy24: 9.99 zł Dpd Kurier przesyłka przy wpłacie na konto bankowe/Przelewy24: 17 zł InPost Paczkomat przesyłka przy wpłacie na konto bankowe/Przelewy24: 14 zł
Kurier dpd za pobraniem: 22 zł
UWAGA! Zamówienia za pobraniem realizowane są wyłącznie po potwierdzeniu SMS odbioru oraz wysyłki zamówienia. W tym celu kontaktujemy się telefonicznie przed realizacją zamówienia.
6.
W przypadku nieodebrania przesyłki Klient ponosi koszty związane z przesyłką w obydwie strony tj. wysyłka oraz zwrot do Nadawcy. Kwota ta jest równa wartości wybranej przez Klienta metody płatności. W przypadku zamówienia za pobraniem Klient zobowiązuje się wykonać przelew bankowy w kwocie 44 zł na rachunek bankowy podany na naszej stronie. Ponowne zamówienie nie zostanie zrealizowane do momentu uiszczenia opłaty.
W przypadku opłaconych zamówień kwota ta zostanie odliczona od całowitej wartości zamówienia, pozostała część zostanie zwrócona do Kupującego w formie zwykłego przelewu bankowego.